Mange af vores faste brugere af huset – og især vores fantastiske frivillige – har oplevet problemer med manglende eller ingen wifi dækning i Søjlesalen og Festsalen.
Det har blandt andet givet kø når der blev solgt frokost i cafe 17 – indtil nogen fra kontoret kom ned og skiftede til mobil opkobling. Vi kan kun takke for jeres tålmodighed.
Det har vist sig, at vores access points (wifi forstærkere) var gamle, og flere var defekte.
De bliver slidte med tiden, og signalet bliver dårligere.
Så nu har vi endelig fået udskiftet de gamle ud med nye og mere moderne access points, som understøtter WiFi6, som er den nyeste standard. Så vores Wifi virker nu igen perfekt i Døveforeningens områder i stueetagen og på 1. sal.
Hvorfor tog det så lang tid? Det har mange spurgt.
Fordi vores fibernet deles mellem tre lejere i huset, så vi har skullet koordinere udskiftningen af access points, da det påvirker netværket, hvis alle brugere laver egne løsninger. Vi har altså haft flere mennesker ind over og det trak ud.
Men nu er det hele faldet på plads.
Som gæst kan du logge dig på gæstenetværket – koden kan du finde på de små gule sedler, svarende til billedet i dette indlæg. Sedlerne har vi netop hængt op i Søjlesalen og Festsalen.
Nyd nettet. Og skulle du mod al forventning opleve problemer, så vil vi meget gerne høre fra dig. Du skal henvende dig til kontoret på 1. sal th eller på mail.
Hilsen administrationen