Personale
Døveforeningen af 1866 har tre ansatte i ejendomskontoret.
Personalets fornemste opgave er at sikre husets drift og udvikling.
Om ejendomskontoret
Døveforeningen af 1866’s ejendom i Brohusgade drives fra ejendomskontoret, som ligger på 1. salen til højre.
Alle husets medarbejdere arbejder på deltid. 1866 som arbejdsplads tilbyder fleksible arbejdstider.
Vi opererer efter, at der fast er personale i huset hver formiddag – rengøring og varemodtagelse. Administrationen vil som hovedregel være i huset hver dag og især tirsdag og ved udlejninger.
Mail tjekkes og besvares på daglig basis.
Ved fravær (ferieafholdelse, hjemmearbejde mm.) sørger vi for, at vi internt tager over for hinanden.
Kontoret har lukket i juli måned og mellem jul og nytår.
- 1. th
- Alle er velkomne
- adm@df1866.dk
- 54554499
- Kontoret har lukket i juli og uge 52

Søren Visholm
Administration & udlejning
25 timer
Ansvar
- Udlejning af selskabslokaler
- Indkøb til Cafe 17
- Vedligeholdelse af selskabslokaler
- Praktisk hjælp i ejendommen

Carsten Christensen
Rengøring & ejendom
22 timer
Ansvar
- Rengøring
- Opfyldning af sæbe, toiletpapir mm.
- Klargøring til udlejning
- Varemodtagelse

Mette Bertelsen
Daglig ledelse og økonomi
32 timer
Ansvar
- Personaleledelse
- Bogføring & regnskab
- Fundraising til forening & ejendom
- Aftaler og kontakt til bestyrelsen