Personale

Mette Bertelsen

Daglig leder. Ledelse, økonomi, bestyrelsesbetjening, ejendomsdrift, fundraising og kommunikation.

André Kobberholm

Administration. Udlejning af Søjlesalen og Festsalen, koordinering af nattevagter/service personale samt indkøb.

Marie Seiler

Døveforeningen. Drift af Café 17, koordinering af frivillige, indkøb til café og varelager samt aktiviteter og markedsføring af disse.

Huang Yun-Hwa

Café 17. Madlavning og bagning.

Stanislav Trotchenko

Ejendom. Viceværtsservice, opsyn med ejendommen (udearealer) og ekstra rengøring.

Carsten J. Christensen

Ejendom. Rengøring, viceværtsservice og opsyn med ejendommen (indendørs arealer).

Om ejendomskontoret

Døveforeningen af 1866’s ejendom i Brohusgade drives fra ejendomskontoret, som ligger på 1. salen til højre.

Alle husets medarbejdere arbejder på deltid. 1866 som arbejdsplads tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi opererer efter, at der fast er personale i huset hver formiddag – rengøring og varemodtagelse. Administrationen vil som hovedregel være i huset hver dag og især tirsdag  og ved udlejninger. 

Mail tjekkes og besvares på daglig basis.

Ved fravær (ferieafholdelse, hjemmearbejde mm.) sørger vi for, at vi internt tager over for hinanden.

Kontoret har lukket i juli måned og mellem jul og nytår.

Denne hjemmeside bruger cookies for at sikre dig den bedste oplevelse.