Personale

Døveforeningen af 1866 har tre ansatte i ejendomskontoret.
Personalets fornemste opgave er at sikre husets drift og udvikling.

Om ejendomskontoret

Døveforeningen af 1866’s ejendom i Brohusgade drives fra ejendomskontoret, som ligger på 1. salen til højre.

Alle husets medarbejdere arbejder på deltid. 1866 som arbejdsplads tilbyder fleksible arbejdstider.

Vi opererer efter, at der fast er personale i huset hver formiddag – rengøring og varemodtagelse. Administrationen vil som hovedregel være i huset hver dag og især tirsdag  og ved udlejninger. 

Mail tjekkes og besvares på daglig basis.

Ved fravær (ferieafholdelse, hjemmearbejde mm.) sørger vi for, at vi internt tager over for hinanden.

Kontoret har lukket i juli måned og mellem jul og nytår.

Søren Visholm

Administration & udlejning
25 timer

Ansvar

Carsten Christensen

Rengøring & ejendom
22 timer

Ansvar

Mette Bertelsen, næstformand, Døveforeningen af 1866

Mette Bertelsen

Daglig ledelse og økonomi
32 timer

Ansvar

Denne hjemmeside bruger cookies for at sikre dig den bedste oplevelse.